WARUNKI UCZESTNICTWA
I REGULAMIN
1. Nadesłanie karty zgłoszenia solisty lub zespołu (do pobrania na stronie internetowej MDK http://www.mdkkielce.pl ) wraz z nagraniem jednej kolędy lub pastorałki w nieprzekraczalnym terminie do 12 stycznia 2015r
na adres Młodzieżowego Domu Kultury w Kielcach ul. Kozia 10a 25- 514 Kielce z dopiskiem konkurs „Gloria” (decyduje data wpływu zgłoszenia) lub e-mailem na adres : konkursgloria@mdkkielce.pl
UWAGA
Organizatorzy dopuszczają do kwalifikacji nagrania zarówno w jakości studyjnej jak i nagrania zrealizowane za pomocą telefonów komórkowych, dyktafonów i innych rejestratorów dźwięku. Jakość techniczna nagrania
nie ma wpływu na ocenę komisji kwalifikacyjnej.
2. Listy solistów i zespołów zakwalifikowanych do udziału w konkursie (wraz z datą i godziną występu), a także listy rezerwowe zostaną opublikowane w dniu 14.01.2015 na stronie http://www.mdkkielce.pl
3 .Każdy z zakwalifikowanych uczestników zobowiązany jest do wniesienia opłaty wpisowej w wysokości 20 zł bezpośrednio przed występem. W przypadku uczestnictwa w kategorii solistówi zespołów kameralnych uczestnik dokonuje tylko jednej wpłaty
4. Podczas przesłuchań uczestnicy prezentują jedną kolędę lub pastorałkę w dowolnym języku z towarzyszeniem półplaybacku nagranego na płycie CD (format mp3 lub CD audio). Organizatorzy dopuszczają możliwość
wykorzystania akompaniamentu instrumentalnego na żywo, maksymalnie dwa instrumenty. Do dyspozycji uczestników będzie pianino elektryczne i gitara
5. Soliści mogą być równolegle członkami zespołów wokalnych (bez konieczności wnoszenia podwójnej opłaty wpisowej).W skład zespołu wokalnego może wchodzić maksymalnie osiem osób.
6 .Prezentacje uczestników oceni jury złożone z muzyków, nauczycieli śpiewu i dziennikarzy.
7. Wykonawcy oceniani będą według następujących kryteriów: warsztat wokalny, interpretacja utworu, wyraz artystyczny, dobór repertuaru oraz aranżacja.
8. Występy poszczególnych wykonawców oceniane będą według skali od 0 do 25 punktów. Punktacjakońcowa będzie podana do wiadomości uczestnika ( na życzenie)
9. Jury przyznaje miejsca od I do III (w każdej kategorii) ewentualnie wyróżnienia i nagrody specjalne, a także nagrodę główną GRAND PRIX konkursu
10. Oficjalne wyniki zostaną ogłoszone w dniu 24.01.2015 podczas ceremonii wręczenia nagród.
11. Uczestnicy konkursu przyjeżdżają na koszt własny lub instytucji patronującej
12. Uczestnicy wyrażają zgodę na wykorzystanie przez organizatorów materiału zarejestrowanego podczas konkursu (do wykorzystania – telewizja, radio, Internet, prasa).
13. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian w regulaminie i terminarzu poszczególnych punktów imprezy.
Z muzycznym pozdrowieniem – organizatorzy.